Schuldeiser
|
Geplaatst: 24-10-2017 23:02:05 Onderwerp: is er een maximale afhandelingstermijn voor een beslag ? |
|
|
Hallo ,
ik heb net een half uurtje gespendeerd aan het lezen van eerder geplaatste onderwerpen , in de hoop mijn vraag ergens terug te vinden. Helaas ...
Mijn probleem ligt dus aan de andere zijde van het spectrum , ik heb een hoop geld tegoed van iemand die ik als correct had ingeschat , maar die nu een crimineel blijkt .
Het hele verhaal brengen leidt tot niets , dus de korte samenvatting : hij is veroordeeld , maar beweert niet te kunnen betalen .
Ik ken zijn inboedel , daarop beslag leggen is inderdaad gekheid , maar hij rijdt met een wagen die toch een aantal duizenden euro's waard is .
Nu heeft de deurwaarder die ik aanstelde een collega gevraagd dat af te handelen , omdat de schuldenaar te ver weg woont .
Na 3 maanden nog steeds 0,0 resultaat , "hij is nooit ter plaatse" is het excuus , terwijl ik al meermaals de auto als oplossing heb aangeduid !
Is er nu echt geen enkele mogelijkheid om dit binnen een redelijke termijn af te handelen ?
Dit sleept nu al 1,5 jaar aan , ok , de intresten lopen ondertussen , maar ik wil mijn geld echt nu terug , ik heb het zelf nodig !!!
Als ik nu vraag de deurwaarder van zijn taak te ontheffen , en iemand aan te stellen die wel kort op de bal kan spelen ipv excuses door te geven ?
Het kan toch echt niet dat dit blijft aanslepen , ik ben echt niet te spreken over de laksheid van de 2de deurwaarder . |
|