Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bobke76
|
Geplaatst: 06-02-2015 13:39:38 Onderwerp: Loonsbeslag |
|
|
ik heb al enkele tijd een loonsbeslag.
Mijn eigen fout, maar ik heb twijfels aan de bedragen die de deurwaarder toekent aan de schuldeisers.
Als ik al de bedragen optel die mijn werkgever heeft ingehouden en doorgestort aan hem, kom ik aan hogere bedragen dan de bedragen die hij aflost aan de schuldeisers.
Heb ik het recht om alle documenten betreffende (kortom mijn volledig dossier) dit loonbeslag in kijken en of opvragen (deurwaarder is van gent en ik woon in limburg) |
|
Terug naar boven |
|
|
Toon beheerder-moderator
|
Geplaatst: 06-02-2015 14:03:04 Onderwerp: |
|
|
Hetgeen je hier aangeeft kan verschillende redenen hebben en is niet per definitie abnormaal.
In principe heb je telkenmale een afschrift ontvangen van de verschillende proces verbalen van verdeling. Elk PV brengt ook kosten met zich mee. Al deze kosten opgeteld zijn een onderdeel van het verschil.
Daarenboven kan het zijn dat de GDW nog een beschikbaar voorhanden heeft dat momenteel te weinig is om te verdelen en hij dus wacht op volgende afhoudingen van jouw werkgever. |
|
Terug naar boven |
|
|
bobke76
|
Geplaatst: 06-02-2015 16:06:09 Onderwerp: |
|
|
Toon schreef: |
Hetgeen je hier aangeeft kan verschillende redenen hebben en is niet per definitie abnormaal.
In principe heb je telkenmale een afschrift ontvangen van de verschillende proces verbalen van verdeling. Elk PV brengt ook kosten met zich mee. Al deze kosten opgeteld zijn een onderdeel van het verschil.
Daarenboven kan het zijn dat de GDW nog een beschikbaar voorhanden heeft dat momenteel te weinig is om te verdelen en hij dus wacht op volgende afhoudingen van jouw werkgever. |
Kan ik mijn volledig dossier inkijken of opvragen?
Want als ik de bedragen optel die hij heeft ontvangen en welke schulden hij heeft betaald, komt dit niet overeen en dit gaat over een redelijk bedrag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Toon beheerder-moderator
|
Geplaatst: 08-02-2015 10:31:26 Onderwerp: |
|
|
Je kan de gerechtsdeurwaarder vragen dit verschil te verantwoorden. Dit lijkt mij een redelijke vraag. |
|
Terug naar boven |
|
|
|