gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dringende vraag over beslag roerend goed

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aniv

BerichtGeplaatst: 22-01-2014 13:54:27    Onderwerp: Dringende vraag over beslag roerend goed Reageren met citaat

Hallo , zal het ff kort vertellen :

Wij hebben in ons vorige huis onze huur niet meer kunnen betalen omdat we een zeer zware tegenslag hebben gehad . We moesten dan het huis verlaten , maar zijn zelf eruit gegaan en naar deze woning gegaan . Dit is een paar weken geleden . Op deze woonplaats moesten we ons een van de dagen nog inschrijven , maar vandaag stond er ineens de deurwaarder aan de deur met een inbeslagname van roerend goed ( vorige huurschulden en wederverhuringskosten ) en hij ging ineens laden zei hij . Ik zeg : wij weten toch van niks , geen papier op voorhand om ons de kans te geven om het te regelen enz .. Zegt hij , nee dit is een speciale procedure , en ik mag dat . Want we zijn bang dat we anders geen geld zien , want jullie zijn misschien weg voordat jullie ingeschreven zijn .. Ik zeg excuseer , vorig adres hebben we 6 jaar gewoond enz .. Zegt mijn man , kunnen we niks regelen , ja zegt hij 3000 € is goed morgen maar de auto neem ik sowieso mee ..heeft hij dus ook gedaan ! Mijn vraag , mag dit zomaar ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator

BerichtGeplaatst: 25-01-2014 10:22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

In een aantal gevallen is dit inderdaad mogelijk, bv. mits toelating van de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg m.b.t. de aanstelling van een sekwester.

Voor meer info zie:

http://www.infogerechtsdeurwaarder.be/file/De_gerechtelijke_sekwester.html

M.i. is het belangrijk dat je een juiste uitleg en/of motivering krijgt. Welke stukken werden jullie, naast of samen met het beslagexploot, nog betekend ?

Richt een schrijven/mail naar de gerechtsdeurwaarder en vraag hem om een korte uitleg. Deze uitleg mag je altijd terug op dit forum posten (zonder vermelding van de naam van de gerechtsdeurwaarder graag), waarna je extra info kan bekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: