gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

frauduleuze deurwaarder?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Amber



Geregistreerd op: 18 Nov 2013
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 18-11-2013 17:02:34    Onderwerp: frauduleuze deurwaarder? Reageren met citaat

Nu weet ik niet of ik met mijn vraag op het juiste forum zit maar ik ben wel benieuwd naar jullie meningen.

Ik heb een deurwaarder leren kennen en weet dat hij mensen voor hem laat werken in het zwart (privé). Nu hebben al verschillende mensen geklaagd dat hij niet betaald ofwel veel minder dan afgesproken.

Hij doet dit bewust en niemand durft er natuurlijk op ingaan. Hij zegt vele connecties te hebben en beweert telkens dat hij niks mis doet.

Ik heb gedacht om de fiscus in te lichten want er zijn bewijzen maar ben bang dat die man deze mensen gaat pesten en dat ik hen ook erg in de problemen ga brengen.

Zij zijn natuurlijk ook in de fout gegaan, maar ik denk dan 'die arme kuisvrouw', ze krijgt al geen geld en nu moet ik het nog erger maken?

En ben ik verplicht in te grijpen als ik op de hoogte ben al deze dingen of is het beter dat ik mij er niet mee bemoei?

Bedankt. Confused Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 19-11-2013 12:24:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Uw vraag valt buiten het toepassingsgebied van dit forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Amber



Geregistreerd op: 18 Nov 2013
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 21-11-2013 17:04:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, ik dacht al zoiets gezien er geen reacties op mijn vraag kwamen.
Ik zal het bericht verwijderen.

Ik heb ondertussen zelf een beslissing genomen en de fiscus ingelicht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum