gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

betekening en uitvoering van het arrest

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
adriana0406



Geregistreerd op: 19 Apr 2017
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 19-04-2017 10:52:58    Onderwerp: betekening en uitvoering van het arrest Reageren met citaat

Beste iedereen,

Heb een vraagje.
Kan er mij iemand uitleggen wat "betekening en uitvoering van het arrest" inhoudt? Ik ben de schuldeiser maar weet niet wat er nu gaat gebeuren en of wat ze gaan doen. Is dat met gerechtsdeurwaarder? Hoe gaat dat in zijn werk? Loonbeslag? Hoelang duurt het ongeveer eer alles in orde zal zijn?
Ik ben hier een echte leek in.
Alvast bedankt .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 26-04-2017 08:25:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen veroordelende beslissing kan worden ten uitvoer gelegd dan nadat zij aan de partij is betekend.

De betekening is de afgifte van een afschrift van het arrest; zij geschiedt in principe bij gerechtsdeurwaardersexploot.

Na betekening zal er een bevel worden gegeven tot betaling (binnen de 24u). Wanneer er geen betaling komt kan er worden overgegaan tot beslag op roerende goederen of loonbeslag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum