gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

terugvordering kosten gerechtsdeurwaarder?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mjers



Geregistreerd op: 11 Aug 2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 11-08-2015 13:57:44    Onderwerp: terugvordering kosten gerechtsdeurwaarder? Reageren met citaat

een tijdje geleden heb ik een deurwaarder gecontacteerd om mijn achterbuur te dagvaardigen.
Deze achterbuur liet haar haag groeien tot over de erfgrens en weigerde de haag te snoeien.

Na ontvangst van de dagvaardiging van de deurwaarder heeft ze de haag toch bijgesnoeid.
Dus een rechtszaak is overbodig.

Wie betaald nu de kosten van de gerechtsdeurwaarder?
Ik neem aan mijn achterbuur, maar hoe kan ik die kosten terugvorderen zonder uitspraak van de vrederechter?
Of hoe gaat dit in z'n werk?

Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 11-08-2015 22:02:36    Onderwerp: Reageren met citaat

In principe zal de vrederechter hierover oordelen.

Er werd in de dagvaarding een zitting bepaald. Indien deze niet werd doorgehaald kan de Vrederechter hierover nog steeds uitspraak doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> Dagvaarding algemeen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum