gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Loonsbeslag

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bobke76



Geregistreerd op: 06 Feb 2015
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 06-02-2015 13:39:38    Onderwerp: Loonsbeslag Reageren met citaat

ik heb al enkele tijd een loonsbeslag.
Mijn eigen fout, maar ik heb twijfels aan de bedragen die de deurwaarder toekent aan de schuldeisers.
Als ik al de bedragen optel die mijn werkgever heeft ingehouden en doorgestort aan hem, kom ik aan hogere bedragen dan de bedragen die hij aflost aan de schuldeisers.

Heb ik het recht om alle documenten betreffende (kortom mijn volledig dossier) dit loonbeslag in kijken en of opvragen (deurwaarder is van gent en ik woon in limburg)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 06-02-2015 14:03:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Hetgeen je hier aangeeft kan verschillende redenen hebben en is niet per definitie abnormaal.

In principe heb je telkenmale een afschrift ontvangen van de verschillende proces verbalen van verdeling. Elk PV brengt ook kosten met zich mee. Al deze kosten opgeteld zijn een onderdeel van het verschil.

Daarenboven kan het zijn dat de GDW nog een beschikbaar voorhanden heeft dat momenteel te weinig is om te verdelen en hij dus wacht op volgende afhoudingen van jouw werkgever.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bobke76



Geregistreerd op: 06 Feb 2015
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 06-02-2015 16:06:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Toon schreef:
Hetgeen je hier aangeeft kan verschillende redenen hebben en is niet per definitie abnormaal.

In principe heb je telkenmale een afschrift ontvangen van de verschillende proces verbalen van verdeling. Elk PV brengt ook kosten met zich mee. Al deze kosten opgeteld zijn een onderdeel van het verschil.

Daarenboven kan het zijn dat de GDW nog een beschikbaar voorhanden heeft dat momenteel te weinig is om te verdelen en hij dus wacht op volgende afhoudingen van jouw werkgever.


Kan ik mijn volledig dossier inkijken of opvragen?

Want als ik de bedragen optel die hij heeft ontvangen en welke schulden hij heeft betaald, komt dit niet overeen en dit gaat over een redelijk bedrag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 08-02-2015 10:31:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan de gerechtsdeurwaarder vragen dit verschil te verantwoorden. Dit lijkt mij een redelijke vraag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum