gerechtsdeurwaardersforum gerechtsdeurwaardersforum
vragen over de gerechtsdeurwaarder en zijn ambtsverrichtingen, voor de professional en de leek
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

verkoopdag goederen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dennis29



Geregistreerd op: 08 Aug 2014
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 08-08-2014 11:54:01    Onderwerp: verkoopdag goederen Reageren met citaat

hoi ik had een vraag ivm met verkoop,

ik ben bereid de deurwaarder 75euro te betalen, ze zeggen 100eur
als ik toch maar 75 betaal kunnen ze dan nog steeds komen ophalen, betreft verkoop op 23/8/2014 nog
heb enkel brief ontvangen met datum van verkoop, maar nog geen aanplakking gekregen.

alvast dank
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toon
beheerder-moderator


Geregistreerd op: 23 Jan 2011
Berichten: 502

BerichtGeplaatst: 08-08-2014 12:42:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Alles hangt nu af van de onderhandelingen met de gerechtsdeurwaarder.

Als je echt de gevraagde afbetaling niet kunt doen kan de gerechtsdeurwaarder de goederen komen ophalen, als deze voldoende van waarde zijn om de kosten van oplading en openbare verkoop te verantwoorden.

Hoe langer je wacht hoe hoger de afbetaling zal dienen te zijn, daar ook de bijkomende kosten van aanplakking dienen te worden gedekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dennis29



Geregistreerd op: 08 Aug 2014
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 08-08-2014 12:55:26    Onderwerp: Reageren met citaat

ok dus als ik gwn 75 stort zou dat niet voldoende kunnen zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
David Van Haele
lid forumteam - medewerker gdw.


Geregistreerd op: 31 Mrt 2012
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: 14-08-2014 07:44:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sluit mij inderdaad aan bij de zienswijze van "Toon". De desbetreffende gerechtsdeurwaarder kan inderdaad de goederen komen ophalen, als deze voldoende van waarde zijn om de kosten van oplading en openbare verkoop te verantwoorden, niettegenstaande de betaling van 75 euro.

Eventueel toch nog proberen tot een vergelijk te komen met de desbetreffende gerechtsdeurwaarder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    gerechtsdeurwaardersforum -> beslag op roerende goederen Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum