Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wittekop
|
Geplaatst: 23-04-2013 10:46:49 Onderwerp: help aub dringed!! |
|
|
paar weken geleden kwam er een deurwaarder langs voor beslag op roerend goed....
tijdens dees beslag lag ik in het ziekenhuis door een werk ongeval en kwam er gisteren pas achter
nu blijkt dat ze volgende week mijn inboedel komen ophalen. dus bel ik naar de deurwaader om te vragen hoe dit opgelost kan worden..
nu blijkt dat het over een rekening gaat van 3 jaar gelden van 19.25 eur van ziekenhuis ( eveneens arbeidsongeval) en dat ik de volledig kosten in totaal 685 eur moest betalen voor 22 april maar kwam pas die dag thuis van het ziekenhuis
nu mijn vraag is wat als ik die totale rekening toch betaal kunnen ze dan nog altijd uitvoerend beslag doen op 2 mei??
en kan ik die rekening aan vechte aangezien het over een arbeidsongeval gaat??
mvg, |
|
Terug naar boven |
|
|
Aiko lid forumteam - kandidaat gdw
|
Geplaatst: 23-04-2013 19:28:10 Onderwerp: |
|
|
Als je het volledig verschuldigd bedrag betaalt aan de gerechtsdeurwaarder dan zal deze de in beslag genomen goederen niet opladen.
Let echter op dat je de betaling tijdig doet. Vooraleer er effectief opgeladen wordt dient de gerechtsdeurwaarder je eerstdaags nog een "aanplakking' te bezorgen, zijnde een laatste verwittiging dat je in beslag genomen goederen zullen worden opgeladen. Ook deze aanplakking kost geld, tracht daarom reeds betaling te doen vooraleer je de aanplakking ontvangt, anders moet je deze ook nog eens bijbetalen !
Of je de rekening nog kunt aanvechten is een feitenkwestie die hier niet kan behandeld worden. Informeer eventueel bij een advocaat omtrent de mogelijkheden.
Zorg er wel voor dat wanneer je betaalt en je wil de zaak nog verder aanvechten, dat je op je betalingsbewijs (wanneer je bij de deurwaarder zelf betaalt krijg je een kwitantie) laat vermelden dat je de betaling uitvoert onder alle voorbehoud. |
|
Terug naar boven |
|
|
wittekop
|
Geplaatst: 24-04-2013 06:53:09 Onderwerp: |
|
|
dank u voor de reactie dan wetek ineens wat ik moet doen. ben van plan het cash te betalen aan het kantoor dan ben ik 100% zeker en dit deze voormiddag nog
mvg |
|
Terug naar boven |
|
|
|